miercuri, 2 iunie 2010

Despre ce vorbeam?

Nici o săptămână nu a trecut de când am scris:

Dar ce vor face ei, pedeliştii de azi, după ce îşi vor fi ucis şi mâncat „calul”?

Păi, ce fac hoţii de cai? Caută un nou proprietar, pe care să-l jefuiască. Mai mult ca sigur că se vor „scurge”, se vor „infiltra” în alte partide, pe care vor încerca să le domine şi, în final să le confişte. Asta e chiar o problemă. Încă o problemă pe care o au partidele de gestionat.

Azi, un senator PDL despre care, spre ruşinea mea, nu am auzit nimic până acum, a trecut la PSD. Şi nu numai că a trecut, dar e foarte activ: stă de-a dreapta lui Ponta, anunţă că vor fi mai mulţi pedelişti care vor vota moţiunea de cenzură, o atacă pe doamna Anastase etc.

N-am nimic cu domnul senator Iulian Bădescu. Până azi nici nu am ştiut că există. Face şi omul ce poate. Acum e la PSD. Foarte bine. Dar, până ieri, a sprijinit regimul criminal al lui Băsescu. Regimul care a condamnat la moarte prin înfometare milioane de pensionari şi bugetari săraci. Lucrul ăsta nu s-a întamplat aşa, pe neaşteptate. Până la a se ajunge aici, regimul Băsescu a făcut multe nemernicii. Poate mai mici, poate mai puţin dureroase, dar tot nemernicii. Iar senatorul Bădescu, a participat la aceste nemernicii, prin sprijinul acordat preşedintelui şi partidului portocaliu. Senatorul Bădescu nu este, aşadar, o persoană de încredere. Este doar un transfug pedelist. Dar apare în dreapta „tatălui”. Adică a lui Ponta.

De data asta, micul Titulescu şi-a cam suflat mucii în fasole. Recte, s-a decredibilizat serios apărând cu un transfug pedelist la braţ. Dar, asta e politica (!?).

Pe ultima sută de metri, pontosul încearcă să mai recupereze la imagine: „Doar parlamentarii agreaţi de filiale şi de grupuri vor fi primiţi în PSD". Hai, pe bune? Pe cât facem pariu că NU a fost aşa în cazul lui Bădescu, şi că nu va fi aşa nici cu ceilalţi transfugi pedelişti? Adică, Bădescu ăsta nu şi-a negociat locul, poziţia, i-a venit aşa, să vină la PSD şi a făcut-o? Zău, domnule Ponta, ar fi cazul să fiţi mai serios … asta în cazul în care printre cei al căror vot îl veţi dori vreţi să se afle şi persoane cu IQ normal…

Un comentariu:

  1. CAelasi fapt l-am remarcat si eu. Cam usor accepti ca transfugii sunt buni atata tmp cat fug in tabara ta. Cred ca Ponta a gresit imens! De ce sa reabilitezi pe cineva asa de usor datorita caruia am ajuns acum sa ne roadem unghiile?

    RăspundețiȘtergere