luni, 26 iulie 2010

Lehamite

Cu asemenea cretini, la pulivar mai iese România din recesiune.

Cum dracu’ poţi să spui aşa ceva:
Vom amâna creşterea economică oricât va fi necesar.

Necesar pentru ce? Ca să acceptăm orice căcat, în orice condiţii? Nu-i de-ajuns, oare, că am ajuns în halul în care, decât pe ăştia – pe care, culmea, tot noi i-am votat – l-am vrea şi pe Ceauşescu?

Nu, nu pot să înţeleg şi pace. De ce trebuie România să-şi amâne creşterea economică? Cine stabileşte, oare, ce e „necesar” şi de ce?

Când îl aud pe Vasilescu, încep să-i dau dreptate lui Tőkés. Da, ar trebui să ieşim odată în stradă şi să cerem nu autonomia, ci independenţa. Independenţa ţării faţă de nenorociţii care o batjocoresc.

Eu unul m-am săturat de „necesităţi” din astea. De ce trebuie să fie mereu necesar să pierd eu? Când s-a luat împrumutul de la FMI, n-a fost nimic necesar, doar o „centură de siguranţă”.

Chiar, ce dracu’ facem? Au zis: e necesar să scădem lefurile bugetarilor cu 25%, si le-au scăzut, au zis: nu creştem TVA-ul, dar l-au mărit, au zis: reducem pensiile cu 15%, dar nu ne dă voie CC-ul, nu-i nimic, le impozităm cu 16% ... urmează, au zis: băgaţi-vă un băţ în cur, şi ne-am băgat un băţ în cur, acuma zic: mai băgaţi-vă unul ... oare unde ajungem?

Din partea mea, aleagă-se praful! Mi-e lehamite ...

2 comentarii:

  1. Tipul e infestat de o ideologie toxica, ca si Isarescu si mai nou Basescu. Astia zic de un "capitalism de tip nou" dar gandesc la unul vechi, laissez-faire-ul si monopolismele de secolul 19. Asta inseamna de fapt "disparitia statului social". Viitorul visat de ei e un cosmar dickensian plin cu orfani, fabrici si fabrici de orfani. Atunci cand indeamna la munca, Basescu zice de fapt "sa munciti pe nimic si sa fiti multumiti ca sunteti in viata". Este lumea la care se uita Marx cand si-a scris operele: o atrocitate dadea nastere alteia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil asta viseaza si indivizii astia: o clasa de muritori de foame, o alta de mancatori de porridge, si o a treia care sa-si permita orice risipa si orice extravaganta. Accesul in aceasta casta privilegiata ar trebui sa se faca doar pe baza "certificatului" de Uriah Heep.

    RăspundețiȘtergere