joi, 2 iunie 2011

Sfaturi pentru achiziţionarea unui laptop

Aveţi nevoie de un laptop şi v-aţi hotărât să achiziţionaţi unul?

Atunci, răspundeţi următoarelor întrebări:

Prima întrebare: v-aţi identificat corect nevoia, şi răspunsul la aceasta este: un laptop? Dacă pentru dumneavoastră este foarte importantă doar puterea de calcul, s-ar putea ca răspunsul corect să fie: un desktop, şi nu: un laptop. Dacă tot ceea ce vă interesează este mobilitatea, e mai probabil ca răspunsul să fie: un telefon mobil, o tabletă, sau altceva. Poate, o bicicletă. 

A doua întrebare: ce perfomanţe aşteptaţi de la laptopul dumneavoastră? E, într-un fel, o cuantificare a nevoii identificate la prima întrebare. 

A treia întrebare: aţi formulat răspunsul la întrebarea precedentă în termeni tehnici, precişi, sau, mai degrabă, în termeni de dorinţă, de expectanţă, prea puţin tehnici, nenumerici, vagi? În primul caz, sunteţi, probabil, un expert în calculatoare şi nu aveţi nevoie de niciun fel de consiliere în acest sens, dar altfel aveţi nevoie de sfatul unui expert onest.

A patra întrebare: cât de mare este bugetul dumneavoastră? Aţi dat un răspuns precis acestei întrebări? Ei bine, dacă este aşa, atunci meritaţi să fiţi felicitat! Totuşi, poate că o discuţie v-ar ajuta să vedeţi lucrurile într-o altă lumină. Poate că aţi descoperi că, de fapt, dispuneţi de o sumă mult mai mare şi mult mai elastică. Nu credeţi? Ce vă costă să încercaţi?

A cincea întrebare: Adaptată domeniului,  legea lui Pareto astfel: un laptop care „ştie să facă” în jur de 80% din ceea ce „ştie” un altul, e de cinci ori mai ieftin decât acesta din urmă. Aici nu e nimic de discutat: e lege, dar dumneavostră trebuie să decideţi dacă sunteţi dispus să investiţi o sumă atât de mare pentru un spor de funcţionalitate atât de mic, sau nu

A şasea întrebare: aveţi nevoie de consiliere pentru achiziţionarea unui laptop? Probabil că, dacă aţi citit până aici, răspunsul este „da”.

Să vă spun cum am procedat eu. Anul trecut, cam pe vremea asta, am simţit nevoia unui nou laptop. Nu era o nevoie stringentă, aşa că, m-am gândit eu, voi face în aşa fel încât să realizez o achiziţie excelentă. Ştiam că perioada sărbătorilor de iarnă este şi una a reducerilor de tot felul, aşa că am decis: îl voi achiziţiona în decembrie – v-am spus că nu era o urgenţă. Aşa am făcut şi, în perioada respectivă, am luat la colindat magazinele de specialitate. Am văzut şi revăzut tot felul de oferte, am comparat şi am judecat îndelung. Peste tot erau şi avantaje şi dezavantaje, iar eu nu mă puteam hotărî deloc. Bineînţeles că, în acest timp, am inventariat şi comparat şi o grămadă de oferte de pe net. Cu totul, după o muncă sisifică, şi după serioase investiţii de timp – noroc că eram în concediu – dar şi de bani, am decis. Am achiziţionat, în sfârşit un laptop. Nu, n-o să vă spun dacă e un laptop excelent, n-o să vă spun nimic din toate astea, vă sun doar că data viitoare n-o să mai procedez aşa. N-o să mai bâjbâi, când, de fapt, soluţia e lângă mine şi se numeşte itgalaxy. Da, răspunsul corect la oricare dintre şapte întrebări de mai sus există şi poartă acest nume: itgalaxy

Ce diferenţiază itgalaxy de alte companii cu acelaşi profil?

În primul rând, preţul. Să presupunem că, în funcţie de criteriile dumneavoastră personale, aţi găsit un laptop al cărui preţ se încadrează într-un buget prestabilit, şi răspunde în mod optim cerinţelor dumneavoastră. În funcţie de locul şi modul în care îl achiziţionaţi puteţi realiza o economie de câteva zeci, poate chiar o sută de lei. Să mai presupunem că laptopul ales de dumneavoastră este Satellite Pro Core2 Duo T6670 250GB 2048MB C660-10J. Un laptop destul de bunicel pentru o persoană care ştie că, doreşte, de fapt, un laptop. O căutare după cuvintele de mai sus ne conduce aici. După cum se vede, preţul acestui laptop variază între între 1699 de lei, la melarox-electrocasnice.ro, şi 1899 de lei, la turbozone. E mult, nu? Ok, cum stau cei de la itgalaxy? Pe pagina lor citim: 1399,01 lei, inclusiv tva. Cu 300 de lei mai puţin decât orice altă ofertă a concurenţei. Comentarii?

Alte oferte interesante, pe care vi le recomand, sunt: acest laptop Toshiba, sau acest laptop Lenovo, sau încă un laptop Lenovo.Toate sunt la cele mai mici preţuri de pe piaţă.

Apoi: cei de la itgalaxy asigură şi instalarea software-ului de care aveţi nevoie, în mod optim. Garanţia produselor este generoasă, în general doi ani pentru laptopuri. Se asigură asistenţă tehnică gratuită după vânzare. Şi, foarte important: firma asigură consultanţă la alegerea laptopului, în mod optim, în funcţie de necesităţile clientului. Livrarea se face, în Bucureşti, şi în maximum 24 de ore, în cel mai îndepărtat colţ din ţară. Pentru produsele achiziţionate în rate, se poate opta pentru Card Avantaj, cu ajutorul căruia se poate stabili o perioadă de creditare flexibilă, practic nelimitată, sau se poate opta pentru plata a 36 de rate lunare, cu o dobândă de numai 0,78%/lună.

Sortimentul de produse este foarte variat şi se actualizează frecvent. Laptopurile provin de la firme prestigioase precum Toshiba, Dell, HP, Asus, Lenovo, Sony şi altele. Totdeauna există oferte speciale, dintre care unele sunt deosebit de interesante. Bunăoară, pentru acest laptop Lenovo, s-a operat o reducere de la 2453,18 la 1799 de lei (preţuri fără tva). La solicitarea clientului, firma poate aduce produse care nu figurează în oferta curentă. 

Reveniţi acum la cele 6 întrebări de mai sus; aşa-i că răspunsul la oricare dintre ele este acelaşi: itgalaxy?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu