sâmbătă, 19 iunie 2010

7 adevăruri pe care Băsescu nu ţi le va (mai) spune niciodată

1. Am promulgat legea majorării salariilor profesorilor, afirmând că sunt suficienţi bani pentru acest lucru. Dar, profesorii nu au vazut niciun ban. Asta înseamnă că am minţit? NU, fiindcă toate calculele erau fundamentate pe o creştere economică anuală de 8%. Aşa a fost pe timpul guvernului lui Tăriceanu. Am eu vreo vină că Boc nu a făcut şi el 8%? Da? Atunci, s-o vedeţi pe Nutzy!

2. Tot în legătură cu această lege, am afirmat că, dacă nu se va aplica, însemnă că România nu este stat de drept. Şi ce, este?

3. Am spus „Să trăiţi bine!”, da? Şi ce-i cu asta? A fost o urare, nu o promisiune. Dacă aş fi spus „Sănătate!” ar fi trebui să vă plătesc şi asigurarea?

4. Am spus că ţara nu are nevoie de bani de la FMI pentru a combate efectele crizei, şi nu am avut nevoie! Am adus ţara în faliment doar numindu-l pe Boc premier. Împrumutul l-am luat doar ca să fiu mai sigur.

5. Am spus că „de ce le e frică nu scapă”, dar nu m-am referit doar la parlamentari. Că mie îmi place să vorbesc cu poporul. Eu sunt cu poporul. De ce să beneficieze doar parlamentarii?

6. Cu referire la o anumită împrejurare, am spus că „am fost sub influenţa alcoolului”. Când va fi cazul, voi spune şi: „NU am fost sub influenţa alcoolului” ... când va fi cazul.

În concluzie:

7. Muie, ţi-am spus.

Un comentariu:

  1. Oare sa avem fericirea sa nu-i mai moara multi inainte? Personal ii transmit lui, pentru ceea ce este si ce va ramane, un sincer "ALUPIGUS", iar pentru familia domniei sale, de asemenea, numai ganduri bune in ce ma priveste si un calduros "ALUPITEGUS" !

    RăspundețiȘtergere