marți, 22 mai 2012

FAIL!!!

Am pierdut procesul prin care am contestat concedierea mea, pe motive disciplinare. Decizia nu este definitivă, putând fi atacată cu recurs.Nu cunosc, pentru moment, motivaţia instanţei.

Indiferent de ceea ce se va întâmpla la recurs, un lucru este foarte clar pentru mine: nu mă voi mai întoarce niciodată la fostul loc de muncă, şi e destul de problematic dacă voi mai lucra în sistemul educaţional.

În rest … asta este. Nimic nou sub soare, şi, până la urmă, nimic spectaculos. Este clar că motivul real al sancţionării mele este unul din cele precizate aici. Care anume, vă las pe dumneavoastră să decideţi.

În America, şase oameni au fost concediaţi pentru că au dat nişte like-uri nepotrivite pe Faceebook. Şi e America, nu? Aşa că ... nu mai are importanţă.

Trăim în cea mai bună din lumile posibile. Şi, ne-o facem chiar noi.

Vă salut cu respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu