marți, 16 februarie 2010

Cât poate să doară prostia?

Într-o zi stătea Băselu’
La un sfat cu fata mică:
- Tu eşti fata lui tetelu’
Deşteaptă şi fără frică,
Eşti frumoasă şi isteaţă,
Tare mă mândresc cu tine,
Însă, vezi tu că în viaţă,
Doar modelă … nu prea ţine.
Vine-o vârstă … cum să-ţi spun?
Să îţi faci o carieră
În politici … traiu-i bun,
Omu-i prost, şi-atuncea speră
Cineva să îl ajute…
La minţit te-nvaţă tata,
Că el ştie multe, multe.
Am ambiţii mari cu tine,
Vreau să ai numai succesuri,
Sigur o să iasă bine,
Şi-o să vezi ce-o să te bucuri.
Ia …m-am gândit, şi eu, la vară,
Să, te fac, fetiţă dragă,
Europarlamentară.
Pun băieţii să te-aleagă,
O să ai procentu’ bun,
Ca să mergi tu la Bruxelles,
Că, doar, fată, nu-s nebun
Să se-aleagă vreun tembel,
Dintre ăia vreo trei sute,
De tâlhari, nebuni şi hoţi.
D-aia zic, Lenuţo, du-te,
Şi arată-le ce poţi.
Sta Lenuţa îngândurată,
Nu se veseli deloc.
- Nu ştiu ce să zic, măi tată,
M-aş duce, că nu e foc,
Nu mi-e teamă de acuze,
Însă-atunci când … cum să spun?
Mi-am pus silicon în buze
Fost-am la un doctor bun,
Dar şi-aşa, dragă părinte,
M-a durut de nu mai spun,
Şi am zis : de-acu ’nainte,
Silicoane nu-mi mai pun.
Tu acum ai vrea să fiu
Europarlamentară,
Foarte bine, dar să ştiu,
Cât de mult o să mă doară?

Dacă doriţi să revedeţi: EBA pledând pentru egalitatea dintre bărbaţi şi femei (sunt prea puţine femei care şi-au pierdut locul de muncă). Noroc că i-au tăiat microfonul.


2 comentarii:

  1. Era bine daca o lasa sa fie doar fotomodel, pt ca acolo nu trebuia sa caste gura. I-a facut un rau incurajand-o sa se apuce de politica. Acum se vede clar nu numai ca nu e rupta din soare de frumoasa, dar si ca e proasta de impunge

    RăspundețiȘtergere