joi, 21 ianuarie 2010

De ce se sinucid atâţia oameni în România?

În seara asta asta, m-am uitat la Observatorul de la Antena 1. Primele trei stiri s-au referit la:
- un pompier de 24 de ani, din Dorohoi, care şi-a ucis un camarad de 27 de ani, a furat apoi nu-ştiu-câte arme din unitate, apoi s-a sinucis;
- un elev de 13 ani, din Izvin, Timiş, care s-a sinucis din cauză că avea note proaste la teză;
- cazul femeii de 31 de ani din Suceava, care şi-a ucis cele două fetiţe, de 5 şi 9 ani si apoi s-a sinucis.

Mai mult nu m-am mai uitat, că poate cine ştie ce mai vedeam.
Oare, pe alte televiziuni as fi vazut alte ştiri? Nu cred.
Şi încă ceva. Ne-am ţăcănit cu toţii sau e vreo campanie şi eu n-am aflat? De ce se sinucid atâţia oameni în România?

Acest articol nu e o leapşă, dar cine îl citeşte, este rugat să(-mi) răspundă.

Un comentariu:

  1. Cred ca sinuciderea e un gest de laşitate.

    Pentru unii se strica echilibrul psihic şi pur şi simplu nu mai văd altă opţiune.Soluţiile la problemele lor există, dar ei nu le mai văd.

    In ceea ce il priveste pe pompier, actiunea lui, daca e asa cum o prezintă ei, este complet ilogică.Poate doar alcoolul să-i fi înceţoşat mintea.Nebunii umblă liberi printre noi...

    RăspundețiȘtergere