luni, 11 iunie 2012

Proiect nou

După cum se poate constata cu uşurinţă, am cam lăsat blogul ăsta cam de izbelişte. Pentru că, pur şi simplu, nu mă mai „trage aţa”. Am scris mult, şi fără prea mare folos. Pur şi simplu, nu cred că sunt prea mulţi care au nevoie, în mod real, de acest blog... unora le face chiar rău (depinde şi de IQ, fireşte). E un blog prea generalist, un blog care spune prea puţin despre prea multe ... sau prea mult despre prea puţin, n-are importanţă.

Nu, nu e un proiect abandonat definitiv ... dar nici departe. Şi nu am de gând să fac prea multe pentru a-l reactiva. În schimb, am în minte un proiect nou, mult mai nişat, şi, sper, mult mai interesant, inclusiv -sau, mai ales - pentru cei pe care politica nu prezintă absolut niciun interes.

Evident, vor fi multe, foarte multe lucruri care nu vor avea nicio legătură cu ceea ce se petrece aici ... dar asta mai către toamnă. Până atunci, răbdare şi tutun!

2 comentarii:

  1. Aştept cu interes noul proiect.
    P.S.: Când mai daţi prin Cluj, proaspăt devenit şi de facto, oraşul lui Emil Boc? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms. Prea curand nu cred ca o sa mai ajung prin Cluj ... dar nu se stie.

    RăspundețiȘtergere