duminică, 20 februarie 2011

E mai bine aşa?

Am citit şi eu ştirea asta: două sute de penelişti, nemultumiţi de alianţa cu PSD, au demisionat din partid şi s-au înscris în PDL. Am citit şi n-am priceput nimic. Fiindcă oamenii invocă motive doctrinare, ideologice. Fineţuri, adică. Aşadar, ei nu au făcut ceea ce au făcut fiindcă au fost şantajaţi, sau fiindcă au primit bani sau promisiuni, nu, ei au plecat din „conştiinţă”. Wow!

Am încercat să-i înţeleg pe aceşti oameni. Şi-am zis aşa: să zicem că sunt într-un tren, un autobuz, ceva, pe care scrie „PNL”. Acu’, când m-am urcat, cum, unde voiam să ajung, nu mai importă. Ideea e, că, la un moment dat, nişte unii din ăia din băncile alea mai de clasa I încep să mănânce seminţe. Dar ce, parcă numai ăia? Cam toţi fac asta, şi scuipă pe jos. Măi fraţilor, aveţi şi voi un pic de educaţie, şapte ani de-acasă, ce dracu’, aşa ceva nu se face, e pur şi simplu dezgustător, nu mai pot să suport, mi se-ntoarce stomacul pe dos! Ăia nu, nu şi nu. Continuă să clefăie la fel de impasibili. Da? Aşa deci? Ei, atunci, rămâneţi, voi nesimţiţilor, aici, că eu cobor. Şi mă dau jos. Unde e frumos, curat, îngrijit, nu vezi o hârtie, un chiştoc, ceva ... e plăcut. Nu?

Până aici e ok. Aşadar, dacă ăia, nemulţumiţii s-ar fi mulţumit doar să zică ce-au zis, şi să plece din PNL, era ok. Era super ok. Dar nu, ei au făcut mai mult. Mult mai mult. S-au înscris în PDL. Păi cum vine asta? Iacă, aşa vine:

E ca şi cum, după ce s-au văzut coborâţi din trenul ăla de needucaţi şi nesimţiţi, s-au urcat în altul, mai frumos, mai modern, mai utilat, mai portocaliu. Unul pe care scrie „PDL”. Şi în care toţi călătorii sunt educaţi, civilizaţi, spilcuiţi. N-ai găsi pe unul care să mănânce seminţe sau care să scuipe pe jos, nu! Aici, toţi fac altceva. Ce anume fac cei de la PDL?

Iată: nu mănâncă seminţe, mănâncă căcat. Şi nu scuipă pe jos, ci direct pe faţa ta, asta fac. Şi asta se cheamă că e mai bine?

Probabil că, pentru cei douăsute de dezertori, e mai bine. Da’ s-o lase mai jos cu ideologia şi doctrina. N-au ei faţă de aşa ceva. Ei s-au dus la PDL nu pentru că nu mai pot suporta seminţele, ci pentru că le place mai mult rahatul. Să fie sănătoşi!

2 comentarii:

  1. Cne se aseamănă, se adună ! Probabil că de mult vroiau s-o vireze, iar acum au avut pretextul.
    Să mănînce sănătoşi rahatul preferat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare ca e si mai simplu decat atat. Oamenii intra in politica strict pentru bani. Si cum in opozitie e cam foame pleaca spre puterea care are banii. Si o sa mai fi si altii. Pana cand se va constitui partidul unic majoritar. Acest partid are scopul de a jefui tot ce se poate jefui in detrimentul poporului. Iar cetatenii nemaiavand in cine sa investeasca increderea se vor obisnui cu noua viata.

    RăspundețiȘtergere