luni, 27 septembrie 2010

Avem bani!

Ca să cumpărăm toate căcaturile. Exemple? Câte vreţi?

Uite-aici: cartilaj de rechin, cică împotriva cancerului. Pe câtă vreme: „Shark cartilage does not cure or treat cancer in any way”. E clar, da?

Sau, sicrie zburătoare model F-16, second hand.

Şi câte şi mai câte.

Dar, să dai bani moka străinilor, chiar că nu m-am gândit. Bun, am dat o sută de milioane de coco moldovenilor, dar ăia-s fraţii noştri, i-au lovit şi pe ei apele, ne-au dat o grămadă de voturi şi, în plus, l-au primit şi pe Băsescu în vizită, că altfel cine mama necuratului îl mai primeşte? Da’ să dai opt miliarde licuriciului? Aţi citit bine: aproape OPT MILIARDE. Mai exact, 7,7. De dolari. Ia, citiţi aici:

Aşa ... Deci, noi ne împrumutăm de la FMI, reducem salarii, pensii, mărim TVA, suntem rupţi în cur şi vai de mama noastră, dar avem bani să-i împrumutăm pe americani.

Da’, apropo, ştiaţi că ăştia ne datorează bani? Şi încă atâţia? Că doar n-o fi din dobânzi, nu cred că au luat americanii bani cu împrumut cu 500% dobândă, e clar că, în şase luni, din ianuarie până în iulie, i-am împrumutat pe ăştia la greu, că doar de aia a ajuns datoria lor, de la 3,1, la 10,8 miliarde.

Recunosc, sunt lucruri care mă depăşesc. Nu pricep neam de ce le-am dat noi bani împrumut ăstora. Hai, că dacă aveam căcălău, de nu mai ştiam unde să-i ţinem, îi împrumutam noi şi pe americani, şi pe greci, şi pe letoni şi pe toţi ăia de-a dat criza peste ei. Da’ noi abia ne ducem zilele, pică dracului izmenele de pe noi, fără banii FMI-ului suntem kaput într-o săptămână ... nu pricep. O fi vreo şmecherie de-a lu’ Iţărescu ăla de ne-a mai salvat de nuş’ ce atacuri speculative ... hai, mă, nu mă lăsaţi să mor prost, spuneţi-mi şi mie. Mor de curiozitate ...

7 comentarii:

  1. E tare... Nu mi-a venit sa cred, dar am gasit sursa: http://www.ustreas.gov/tic/mfh.txt

    RăspundețiȘtergere
  2. cartilajul de rechin e anti-cancerigen doar cand e cu tot cu rechin... Un suferind de cancer aflat in acelasi bazin cu un rechin va considera cancerul ca fiind cea mai mica problema a sa.

    RăspundețiȘtergere
  3. @dominic: asa e. E ca si-n bancul ala cu exploratorii in desert, care vad un leu. Unul o ia la goana. Celalalt ii zice: n-ai nicio sansa, nu exista om care sa poata fugi mai repede decat un leu. La care asta raspunde: dar eu nu vreau decat sa fug mai rapede CA TINE.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici io nu ma pricep, da nu cred ca i-am imprumutat. Banca nationala a noastra are rezerve de fro 30 de miliarde. O parte mica e aur, restu' ii tin in diverse forme. Or fi ales ca o mare parte sa-i tina in titluri americane de stat, d-aia apare in lista aia. Acu titlurile alea trebe rascumparate cand o fi scandenta, 6 luni, 1 an, etc si pt sua ele reprezinta datorie catre romania. Da totusi cred ca-i doar un instrument prin care bnr isi tine parte din rezerva. Cumva tre sa "tina" galagia aia de valuta. Ca n-o fi cea mai fericita si curata metoda, posibil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Rezerve BNR, evident, care sunt parțial ținute și în dolari, surprinzător este saltul brusc

    RăspundețiȘtergere