duminică, 4 iulie 2010

Vreau să mă asigur

Sinistraţii sunt vinovaţi! De ce nu şi-au asigurat locuinţele?

Aşa a remarcat, cu tact şi inteligenţă, domnia sa preşedintele Romaniei, Traian Băsescu. După care a adăugat că, totuşi, nu îi va lăsa de izbelişte. Îi va ajuta de îndată ce va mai tăia nişte bani de la cele două găuri negre ale societăţii româneşti: educaţia şi sănătatea. Ei, acu’ n-a zis chiar găuri negre, dar toată lumea ştie cine sunt leprele astea bugetare care sug sângele poporului muncitor.

Adevărul e că are dreptate. Dacă oamenii ăştia şi-ar fi asigurat locuinţele împotriva inundaţiilor, altfel ar fi stat lucrurile acum.

Aşa se face că m-am hotărât să mă asigur. Să mă asigur pe mine, să-mi asigur familia, locuinţa, tot. Dar, nu am putut. Să vă spun de ce.

Am contactat o societate de asigurări. Apoi, încă una şi încă una, mai multe. Degeaba! Toate, dar absolut toate mi-au oferit asigurări împotriva inundaţiilor, a incendiilor, a cutremurelor, chestii din astea. Ca şi când astea ar fi dezastre …

Da, ştiu, sunt dezastre, dar, aşa mai mici, nişte dezăstruţe. Eu nici nu le iau în seamă, pentru că, dacă nu ar exista dezastrul cel mare, poate astea mici nici nu s-ar mai produce. Iar împotriva dezastrului cel mare, nimeni nu vrea să mă asigure.

Dezastrul cel mare este cel portocaliu. Cel care poartă numele lui Traian Băsescu, al lui Emil Boc şi al tuturor celorlalţi portocalezi. Ăsta-i adevăratul dezastru al României!

Da, dar zice-se că ăsta nu loveşte cu foc sau cu apă, numai cu TVA şi cu tot felul de taxe şi impozite, cu salarii diminuate şi aşa mai departe. Da’ uite că nu-i aşa! Puterea portocalie loveşte şi cu apă … fiindcă ce altceva poţi spune când auzi că portocalii au luat banii destinaţi prevenţiei unor astfel de dezastre, dându-le alte destinaţii? Întreb şi eu …

2 comentarii:

  1. Exista vreu fel de asigurare pentru ciuma portocalie? Banuiesc ca este foarte costisitoare... Si nu cred ca este vreo societate de asigurari atat de naiva sa asigure pentru o asemenea calamitate. Ar da faliment!
    Pana una-alta sa ne asiguram ca nu mai stam prea mult pe aici. Caci ciuma se extinde tot mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar cam trebui ... cred ca asta e cea mai buna asigurare...

    RăspundețiȘtergere