duminică, 14 februarie 2010

Ce îmi place să fac? (leapşă)

Am primit o leapşă de la Mihaela. Regulile sunt următoarele:

1. Copiaţi imaginea pe blogul dvs.
2. Scrieţi o listă cu zece lucruri care vă plac şi încercaţi să faceţi unul astăzi.
3. Daţi leapşa mai departe la 10 bloggeri care vă luminează ziua.

Punctul 1 e cel mai uşor de executat. În ceea ce priveşte punctul 3, nu oblig pe nimeni la nimic. Cine îmi vizitează blogul şi vrea să scrie, bine, cine nu, nu. Cine dă şi un feed-back, şi mai bine. Rămâne punctul 2. Încerc.

1. Îmi place să aflu ceva, să citesc ceva ... ce? Asta nu prea ştiu. Şi, vorba aceea: „când nu ştii unde vrei să ajungi, îţi este indiferent ce drum alegi” ... sau cam aşa ceva. Asta a spus-o ... cine? Pisica de Cheshire? Probabil...

2. Îmi place să mă întâlnesc şi să vorbesc cu prieteni ... în general virtuali. Cred că îmi este mai greu să accept un prieten real decât unul virtual, probabil şi din cauza faptului că unui prieten real nu poţi să-i dai Ignore când nu ai chef de el.

3. Îmi place să gust un vin bun. Azi, el se numeşte Grasă. De Cotnari.

4. Îmi place să îi dezamăgesc pe cei din jur ... nu aş putea spune că e o plăcere deosebită, dar sunt prea mulţi oameni care aşteaptă ceva de la mine... aşa mi se pare ... şi care, desigur, vor fi dezamăgiţi. Asta este...

5. Câteodată îmi place să închid ochii şi să stau aşa, întins, fără să mă gândesc la nimic ...

6. Îmi place să nu duc nimic la bun sfârşit ... poate pentru a o putea lua de la capăt, nu ştiu...

7. Îmi place să las impresia ... să las impresia că aş putea face ceva, orice, să însufleţesc oameni, să-i fac să „parieze” pe mine ... şi să nu fac, de fapt, (mai) nimic.

8. Îmi place să îi ajut pe proşti. Să îi ajut să îşi dea seama cât sunt de proşti. Dar, e al dracului de greu...

9. Uneori, îmi place să râd de mine, să mă dau exemplu negativ ... Nu, nu sunt un clovn, dar nu pot sta tot timpul ca şi când aş avea o umbrelă înfiptă-n cur. Şi deschisă, pe de-asupra. Poate, unii pot, eu nu. Am nevoie să râd de ceva, să îmi bat joc de cineva. Când nu e nimeni prin preajmă, mă iau pe mine în râs. E tonic şi mă ajută să depăşesc stările psihice negative.

10. Şi, în final, dar nu în cele din urmă ... nu ştiu dacă îmi place, neapărat, dar simt nevoia ... uneori simt nevoia unui somn bun. La revedere!

P.S. Azi e o zi specială, e Valentine’s Day. Pentru toţi cititorii mei: descrieţi, vă rog, (eventual inventaţi) un mod mai romantic şi mai plăcut de a petrece această zi, în afară de a desena inimi cu creionul dermatograf în baie (fetele) sau cu urină în zăpadă proaspătă (băieţii)? Mulţumesc.

2 comentarii:

  1. hey...am observat ca nu ti a lasat nimeni nimic scris aici.Nu o sa scriu nimic e la 1-10,nu as vrea sa dau un copy paste la ce ai scris tu...dar cam acelea ar fi si punctele mele.Cautam un sait care sa ma indrume spre ceea ce mi place,sau sa ma ajute intr-un fel sa ma regasesc, sa mi revin si sa stii ca imi place ceva.Fara sa ma mandresc am crezut pana acum ca sunt buna la multe lucruri dar mi-am dat seama ca fiind bun la ceva nu inseamna ca iti si place acel lucru...Stiu ca ce scriu acum nu are legatura cu postarea ta...dar am enumerat 10 lucruri la cre sunt buna, si 5 lucruri care imi plac din alea 10 la care sunt sau eram odata buna...nu am descoperit ceea ce imi place si as vrea sa fac cu adevarat, dar enumerand am facut primul pas...deci multumesc,pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si apropo...frumos blog!

    RăspundețiȘtergere