luni, 16 august 2010

Ce mai fură PD-L-ul?

S-au furat pământul, apele, aerul. S-a furat trecutul şi s-a amanetat viitorul. Conştiinţele oamenilor au fost şi ele privatizate de mult, la preţ de solduri. Şi, când credeam că nu mai e nimic de furat în ţara asta, hopa! Iată că m-am înşelat. Se mai găseşte ceva de furat. Ce?

Bacalaureatul.

Câteva lucruri îmi sar în ochi:

Am făcut liceul ăsta pe bani. Era în sistem comasat, se mergea la şcoală când aveai timp. Am vrut să am Bacalaureatul ca să merg la facultate, la Administraţie Publică.

Recunosc că nu s-a copiat în sala de examen, dar s-a şoptit. Şi mie mi-au şoptit la geografie şi eu am şoptit la alte materii, că doar aşa e la şcoală. Nu?

Oricum, cred va beneficia de clemenţă. La urma-urmei omul şi-a recunoscut faptele: „recunosc că nu s-a copiat”.

Şi ce dacă e de plâns? E şi de râs, nu?

3 comentarii:

  1. Intr-adevar, e de plans tara asta! Te felicit pentru desingnul blogului dar si pentru continut. La mai multe articole (posturi!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu s-a copiat. Doar s-a furat, că asta e şcoala vieţii!!!

    RăspundețiȘtergere