duminică, 22 august 2010

România foarte pitorească

Eu nu ştiu nici cum îi cheamă pe medicii ăştia. Ne-am trezit cu ei aici. Gândiţi-vă cum ar fi să ajungeţi într-o zi la serviciu şi să găsiţi în biroul dumneavoastră zece oameni strânşi grămadă. Am sunat la Primărie, am sunat la Colegiul Medicilor, peste tot acelaşi răspuns: «Nu i-am chemat noi».

Este declaraţia incredibilă a doctorului Dan Enescu, directorul spitalului Grigore Alexandrescu, acolo unde au fost duşi nou-născuţii supravieţuitori ai incendiului de la maternitatea Giuleşti.

În ce ţară trăim? Aşadar, oricine poate să pătrundă într-un spital Grigore Alexandrescu şi poate inteveni într-un caz dacă nu naţional, oricum cu mediatizare naţională. Cum au ajuns, totuşi, cei zece medici – dar erau, într-adevăr, medici? – israelieni – dar, erau, oare, israelieni? Cine le-a dat voie, cine i-a legitimat, cine i-a introdus? Mister total.

Dar ce, spune, de fapt, doctorul Enescu? Spune că suntem varză, la toate capitolele. Orice individ cu o grenadă în buzunar poate ajunge într-un spital, într-o şcoală, într-o gară, pe un aeroport, oriunde, nimeni nu-i are grija. Orice dezaxat cu un kalaşnikov în valiză poate ciurui oricând cinci sute de persoane. Da’ ce să ne mai ciuruiască teroriştii, că ne ciuruieşte destul Băsescu, şi ne mai ciuruim şi singuri. La maternitatea Giuleşti n-a fost nevoie de niciun terorist pentru ca unsprezece copii să fie prăjiţi de vii!

Terorişti din toate ţările, România e pentru voi, nu doar grădina Carpaţilor, ci chiar şi raiului! Veniţi de vizitaţi lendovciosul la care neam de neamul vostru n-a visat!

Şi Băselu, ce face Băselu în ăst timp? Iată: se bagă în seamă cu Israelul, împotriva Iranului, se înfoaie la Medvedev, mă rog, face şi omul tot ce poate ca ţărişoara noastră să fie cât mai bine cunoscută în lume. De un anume gen de turişti.

2 comentarii: