joi, 11 martie 2010

Academicianu’

.Ne-am dat dracu’!

Băsescu e academician!

Mai rămâne să-l văd şi patriarh, şi tacâmul e complet!

Ce să spun? Pur şi simplu, sunt mut de uimire!

Mda ... trebuia să mă aştept. Omu’ are preocupări academice la greu.

Vedeţi, băi retardaţilor, băi găozarilor? Omu’ şi-a dat doctoratu’ în manele şi iată-l unde îi este locul de drept, frustraţilor!

Şi, uite-aşa, s-a împreunat Băselu’ cu Leana. Nu, nu cu Leana lu’ Cocoş, perverşilor, cu Leana lu’ Ceaşcă ... adică sunt amândoi membri ai aceluiaşi for ştiinţific ... sunt împreună pentru eternitate, că au ăştia un regulament al dracu’, mai bazat ca ăla de la Senat, de nu mai pot fi revocaţi neam. Asta e, ne-am pricopsit!

Nu-ş ce dracu’ mai caut eu pe-aici.

P.S. Ştie careva, la cât timp după ce a devenit ADI a dat colţu’ doamna Leana?

Am o aşa senzaţie de déjà vu, de-mi vine să vomit. Probabil şi Ceauşescu, dacă ar fi dorit, ar fi putut deveni academician. Dar nu, omul a avut, totuşi, un anumit simţ al ridicolului, a preferat să nu intre în rândul „nemuritorilor”, deşi, la viaţa lui, mai pusese mâna pe câte-o carte ... mai juca câte-o şeptică cu Bobu. Dar marinaru’ o mai fi citi altceva decât etichete de whisky?
Cred că dau în sminteală. Iacă ce mi-a venit să ascult azi. Se potriveşte?




UPDATE: Între timp, am reuşit să mai aflu câte ceva despre instituţia care l-a primit în rândurile ei pe distinsul nostru prezident. Este vorba de un O.N.G. denumit pompos Academia Oamenilor de Ştiinţă din România, dar care nu are nimic de-a face cu Academia Română. E, pur şi simplu, un O.N.G. ca atâtea altele, dar care a reuşit să beneficieze, din partea statului, de anumite facilităţi. Astfel că includerea lui Băsescu în rândurile „academicienilor” nu are o relevanţă prea mare, printre colegii săi figurând, de exemplu, şi Ion Iliescu.

Mi-a mai venit inima la loc!

La urma-urmei, şi Pişu Mărar e academician! La „Caţavencu”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu